رئيس تربيت بدني شهرستان يزد گفت: با انتخاب رئيس جديد هيئت واليبال شهرستان يزد، واليبال اين شهرستان از گمنامي و مظلوميت رهايي يافت.
محمد اميرخاني امروز در گفتگو با خبرنگار يزدفردا اظهار داشت: اداره تربيت بدني شهرستان يزد نزديك به سه سال است كه با توجه به ضروريات و علاقه بسيار جوانان شهرستان يزد تشكيل شده و طي اين مدت بيش از 31 هيئت ورزشي فعال در اين اداره به ثبت رسيده است.
وي افزود: ميزان استقبال جوانان ورزشكار شهرستان يزد از هيئت‌هاي ورزشي تشكيل شده، قابل وصف نيست به طوري كه هم‌اكنون تمامي هيئت‌هاي ورزشي شهرستان يزد با آمادگي كامل در سطح شهرستان در حال فعاليت هستند كه اين استقبال، جديت و پشتكار ورزشكاران شهرستان در كل استان نمونه و مثال‌زدني است.
وي بيان داشت: تلاش مسئولان هيئت‌هاي ورزشي يزد و حمايت‌هاي مسئولان تربيت بدني اين استان باعث شده اكثر مدال‌آوران در رشته‌هاي مختلف ورزشي را ورزشكاران شهرستان يزد تشكيل دهند.
رئيس تربيت بدني شهرستان يزد با اشاره به استقبال بيش از حد آقايان و بانوان از رشته ورزشي واليبال در ماه اخير عنوان كرد: انتخاب هيئت رئيسه جديد هيئت واليبال شهرستان يزد به رياست سيد ابوالفضل كشفي باعث شد نقطه عطفي براي پيشرفت و توسعه اين رشته ورزشي در سطح شهرستان آغاز شود و به‌گونه‌اي كه ورزش واليبال شهرستان از گمنامي و مظلوميت رهايي يافت.
اميرخاني اظهار داشت: با مديريت جديد هيئت واليبال شهرستان، ورزشكاران اين هيئت توانستند مقام اولي واليبال جوانان و نوجوانان و تيم اميد شهرستان را كسب كنند كه اين افتخارات اولين قدم در راه پيشرفت و توسعه ورزش واليبال شهرستان يزد به شمار مي‌رود.
وي تاكيد كرد: ورزش شهرستان يزد و قهرمان‌پروري در ورزش شهرستان مديون زحمات مديركل تربيت بدني استان يزد و فرماندار اين شهرستان است كه اميد مي‌رود با حمايت‌هاي بيشتر مسئولان مربوطه، بتوانيم ورزش شهرستان يزد را در كل استان به جايگاه برتري برسانيم.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا